در مورد برند سیتیزن چه می دانید؟

برند ژاپنی سیتیزن جلودار برندهای ساعت مچی، در طراحی و تولید ساعت مچی و تکنولوژی‌های نوآورانه است.

سیتیزن در سال ۱۹۱۸ بر اساس اصل “ایجاد ساعت مچی برای همه شهروندان جهان” تاسیس شد و تا کنون به این مأموریت وفادار مانده است.

اگر به ساعت مچی علاقه مند باشید یا برند سیتیزن را می شناسید یا حد اقل اسم این برند ساعت مچی نام آشنا به گوش شما خورده است!

در این متن قصد داریم برند ساعت سیتیزن را بیشتر به شما معرفی کنیم و با هم راه‌های خرید ساعت مچی اصل را بررسی کنیم!

برند ساعت سیتیزن را بشناسید

 

برای شناخت برند سیتیزن بهتر است با تاریخچه آن شروع کنیم، فعالیت‌های این برند را بررسی کنیم و در نهایت به بررسی خرید برند سیتیزن اصل بپردازیم.

تاریخچه برند سیتیزن

سیتیزن از سال ۱۹۱۸ آغاز می شود، زمانی که موسسه تحقیقات ساعت شوکوشا (Shokosha)  تأسیس شد. اولین ساعت جیبی، در سال ۱۹۲۴ به نام سیتیزن ساخته شد. در سال ۱۹۳۰ شرکت ساعت سازی سیتیزن راه اندازی شد و در سال ۱۹۳۱ اولین ساعت مچی را تکمیل کرد. شرکت سیتیزن به یک تولید کننده عمده ساعت تبدیل شد و شروع به تولید ساعت مچی برای جهان کرد.

در سال ۱۹۶۲ باریک ترین ساعت مچی با موتوری به نازکی ۲.۷۵ میلی متر ساخته شد. در سال ۱۹۶۶ اولین ساعت الکترونیکی ساخت ژاپن “X-۸” را به جهان معرفی کرد.
در سال ۱۹۷۶ اولین ساعت کوارتز آنالوگ جهان با شارژ نوری به نام “CRYSTRON SOLAR CELL”  معرفی شد. طی سالیان بعد همچنان سیتیزن به تولید ساعت مچی های نوآورانه پرداخت.

تقریبا هرساله سیتیزن ساعت های با عملکرد های جدید که در جهان اولین است، تولید می کند. از مهم ترین تکنولوژی های ساعت مچی های سیتیزن، ساعت های مجهز به تکنولوژی اکو درایو است که توسط نور، انرژی خود را تأمین می کنند.

 

راهنمای خرید از برند ساعت سیتیزن

برند ژاپنی سیتیزن پیشگام در ساخت ساعت مچی و فناوری نوآورانه است که بر اساس اصل ایجاد ساعت مچی برای همه شهروندان جهان تاسیس شد و تاکنون به این مأموریت وفادار مانده است.
این برند قدم‌های شگرفی در صنعت ساعت‌سازی جهان برداشته است. از طراحی اولین ساعت‌های خورشیدی تا خلق اولین ساعت‌های اسپرت برای غواصی و کوه نوردی و … .

ساعت سیتیزن ساخت کجاست؟

 

سیتیزن یکی از بزگترین ترین تولیدکنندگان ساعت در جهان است. برند سیتیزن تمام اجزای ساعت هایش را در ژاپن تولید می کند. برخلاف آنچه ممکن است برخی تصور کنند، همه قطعات این ساعت ها در داخل شرکت تولید می شوند. از جمله مدارها، تراشه های الکترونیکی، تا قطعات مکانیکی. و هیچگونه امکان تولید در خارج از کشور خود را ندارند.

برند سیتیزن توانسته با تولیدات منحصر به فرد و به کار گیری تکنولوژی های خاص در کشور ژاپن با بزرگترین شرکت های سوئیسی رقابت کند.

قیمت ساعت سیتیزن

برند سیتیزن همیشه در تلاش بوده تا در تکنولوژی و ظاهری منحصر به فرد در ساخت ساعت مچی پیشگام باشد و در این مورد بسیار موفق بوده است. در بررسی های مختلف بین مشتریان وعلاقه مندان ساعت گفته می شود که آنها نه تنها خوب بلکه عالی هستند! همچنین این برند با آرمان ساخت ساعت های با کیفیتی که در دسترس عموم جامعه باشد، ساعت های مقرون به صرفه ای تولید می کند که با بزرگترین برندهای ساعت مچی در دنیا رقابت می کند.

ساعت مچی های این برند در کل با کیفیت و با دوام و مقرون به صرفه هستند. جوایز مختلفی که این برند به دلیل کیفیت ساخت خود دریافت کرده، به محبوبیت و اعتبار آن افزوده است.

ویژگی‌های برند سیتیزن

برند ژاپنی سیتیزن در ساخت ساعت مچی و فناوری نوآورانه  جلودار است. در سال ۱۹۱۸ بر اساس اصل “ایجاد ساعت مچی برای همه شهروندان جهان” تاسیس شد و تاکنون به این مأموریت وفادار مانده است. سیتیزن قدم‌های بزرگی در صنعت ساعت‌سازی جهان برداشته است. از طراحی اولین ساعت‌های خورشیدی تا خلق اولین ساعت‌های اسپرت برای غواصی و کوه نوردی و … .

شرکت ساعت‌سازی سیتیزن بیش از اینکه به محاصره طراحان مد و فشن در آید، در چنگ دانشمندانی است. سالهاست سیتیزن هوادارانش را انگشت به دهان گذاشته ‌است. سیتیزن با شعار “اکنون بهتر شروع می شود” در جستجوی اهداف خود و دستیابی به آنهاست که قصد دارد زندگی را بهتر کند.

سابقه درخشان این شرکت ژاپنی در زمینه ی اولین ساعت های جهان شامل نوآوری های جذاب است. موفقیت اصلی این برند ایجاد یک فناوری انقلابی یعنی اکو درایو (Eco-Drive) است.

ساعت مچی های با تکنولوژی اکو درایو نیاز به تعویض باتری را از بین برد. این ویژگی به افراد بیشتری امکان می دهد که از ساعتهای ساخت سیتیزن لذت ببرند.

چطور ساعت سیتیزن اصل را از فیک تشخیص دهیم؟

 

بعضی ساعت‌های سیتیزن برخلاف ظاهر ساده‌شان در مقابل تکنولوژی پیشرفته ای که در آن‌ها استفاده شده است. این ساعت‌ها به راحتی از نظر ظاهری قابل کپی برداری هستند.

ممکن است یک ساعت سیتیزن اکودرایو (با قابلیت شارژ با نور خورشید) خرید کنید! اما این ساعت اصل نباشد و بعد از یک سال متوجه شوید که این ساعت با باتری معمولی کار می‌کند و کپی بوده است. واقعا این اتفاق خیلی درد آور است!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =